Butikkmateriell som vekker øyets oppmerksomhet

I retail-verdenen brukes ordet «POP» om «point-of-purchase»-display og -materiell. Siden ca. 70 % av kjøpsbeslutningene gjøres i butikk er det opplagt at utformingen av POP-materiellet og sjokkselgere kan ha en dramatisk innvirkning på salget av et spesifikt merke eller produkt. Det er få sekunder til rådighet, og alt dreier seg om å tiltrekke seg kundens oppmerksomhet. Enten det er ved bruk av et Pop-Up Display, vippetasser, en sjokkselger eller plakatmateriell.

Vi har mer enn 15-års erfaring med design og produksjon av forskjellige typer butikkmateriell. Spør oss gjerne om ulike løsninger og vi hjelper deg gjerne med utforming av materiell til din neste kampanje i butikk. En fristende plakat eller en vippetass som fremhever en produktegenskap kan avgjøre hvorvidt nettopp ditt produkt oppnår prøving eller gjenkjøp.

Gå til toppen